تجهیزات آموزشی مورد نیاز مدارس اردبیل تا آغاز سال تحصیلی جدید تامین می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل از تامین تجهیزات آموزشی مورد نیاز مدارس تا آغاز سال تحصیلی جدید در اردبیل خبر داد و گفت: با بررسی‌های لازم کمبودها در این زمینه شناسایی و تلاش می‌کنیم تا آغاز سال تحصیلی جدید این کمبودها را برطرف کنیم.

کد مطلب: ۹۵۳۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تجهیزات آموزشی مورد نیاز مدارس اردبیل تا آغاز سال تحصیلی جدید تامین می‌شود

جواد زنجانی در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: با توجه به تاثیرگذاری که نهاد آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت داشته و نقش مهم آن در این حوزه تلاش می‌کنیم تا کمبودها و نارسایی‌ها در این حوزه را برطرف کنیم.

او از تامین تجهیزات آموزشی مورد نیاز مدارس تا آغاز سال تحصیلی جدید در اردبیل خبر داد و افزود: با بررسی‌های لازم کمبودها در این زمینه شناسایی و تلاش می‌کنیم تا آغاز سال تحصیلی جدید این کمبودها را برطرف و تجهیزات مورد نیاز را تهیه و تامین کنیم.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه نواقص سیستم‌های گرمایشی مدارس نیز برطرف می‌شود، تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی، دولت تلاش می‌کند تا موانع نظام تعلیم و تربیت رفع و مشکلات آن برطرف شود تا این مشکلات سدی برای اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش نباشد.

زنجانی توسعه نظام تعلیم و تربیت را در گرو دوری از مسائل سیاسی دانست و بیان کرد: نهاد آموزش و پرورش محل سرمایه‌گذاری برای آینده بوده و باید تلاش شود تا به سمت و سوی اشتغالزایی و فنی حرکت کند و در این مسیر تلاش لازم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار