خیرمدرسه‌سازی مشهدی: درفضای ورزشی دانش‌آموز می‌فهمد از باخت راه حل پیروزی پیدا کند

مشهد ( پانا) - خیر مدرسه‌ساز مشهدی بر لزوم حمایت از دانش‌آموزان برای داشتن جامعه‌ای سالم تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۲۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
خیرمدرسه‌سازی مشهدی: درفضای ورزشی دانش‌آموز می‌فهمد از باخت راه حل پیروزی پیدا کند

مهدی مروج تربتی، خیر مشهدی که در بخش تربیت بدنی و ساخت سالن‌های ورزشی در استان فعالیت دارد؛ گفت: اگر برای دانش‌آموزان وضع خوبی در حوزه آموزش و پرورش ایجاد کنیم می‌توانیم آینده بهتری داشته باشیم .

وی ادامه داد: خدمت کردن به دانش‌آموزان خدمت به جامعه است و خدمت کردن به ساخت آینده خیلی بهتر. من صفر تا صد کار را خودم اجرا می‌کنم و از ارگان‌ها هیچ کمکی درخواست نکردم.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از خیران به فکر ساخت مدرسه هستند، جوان وقتی در مدرسه کارش تمام شد در جامعه چه وضعی دارد؟ ورزش در ساعت‌هایی که دانش‌آموز در مدرسه حضور ندارد، حرف اول را می‌زند و باعث پیشرفت روحی و شکوفایی اجتماعی دانش آموزان می‌شود؛ وقتی دانش آموزان درگیر ورزش باشند از خیلی مفاسد و معضلات اجتماعی دور میشوند .

وی گفت: محیط های ورزشی به شدت مورد نیاز دانش‌آموزان است اما متاسفانه در جامعه این فضاها بسیار کم است مخصوصا برای دختران که امکان ورزش در فضای آزاد را ندارند .

مروج با بیان اینکه اسطوره های بزرگ تاریخی که ما داریم همه انسان‌هایی ورزشکار بوده اند،

اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزش اهمیت زیادی دارد و اکثر مردم در آپارتمان زندگی می‌کنند و فضای مدارس محدود است که امکان بازیابی فیزیکی و ورزشی نیست بنابراین باید به فکر ساخت و ساز اماکن ورزشی برای دانش آموزان بود

وی گفت: در فضای ورزشی یک دانش آموز می‌فهمد معنی برد و باخت و شیوه برنده شدن چیست و اگر باخت راه حل‌هایی را برای پیروزی‌اش پیدا کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار