کشف لوازم بهداشتی قاچاق از یک خودروی سواری در شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: خودروی سواری حامل 210 میلیون ریال لوازم بهداشتی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان شازند متوقف شد.

کد مطلب: ۸۷۲۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف لوازم بهداشتی قاچاق از یک خودروی سواری در شازند

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد عقیل سلگی افزود: در تداوم اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته مأموران انتظامی این شهرستان از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از مأموران انتظامی پاسگاه قره کهریز شهرستان شازند در محل حاضر و با کنترل خودروهای عبوری، پس از ساعاتی خودروی موردنظر را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اشاره به کشف انواع لوازم بهداشتی قاچاق پس از بازرسی از خودروی مذکور اظهار داشت: ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه 210 میلیون ریال است و راننده خودرو در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سلگی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی در زمینه عرضه و توزیع کالای قاچاق مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت از سوی پلیس با قاچاقچیان و سودجویان عرضه کننده لوازم قاچاق، برخورد قانونی صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار