دو نمایش از کاشان در جشنواره تئاتر استان اصفهان به روی صحنه می رود

کاشان ( پانا) - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: در آخرین روز از سی امین دوره جشنواره تئاتر استان اصفهان دو نمایش "وقتی همه دیواریم" و "استرالیا" از هنرمندان کاشان به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۸۷۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دو نمایش از کاشان در جشنواره تئاتر استان اصفهان به روی صحنه می رود

میثم نمکی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: فراخوان این جشنواره در مرداد ماه گذشته اعلام شده و 11 اثر برگزیده از شهرستانهای استان اصفهان از 27 ماه جاری به مدت سه روز با هم رقابت می کنند.

وی افزود: نمایش "وقتی همه دیواریم" به نویسندگی نیلوفر جهانگیر و کارگردانی مهدی سه دهی، داستان زندگی زنی است که همسرش بعد از یک بیماری طولانی مدت فوت شده و اکنون با سه دختر و دو خدمتکارش زندگی می‌کند در ساعتهای 16 و 18 در سالن اصفهان مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می شود.

نمکی گفت: نمایش "استرالیا" به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی مهدی رضایی در فضایی شاعرانه و عاشقانه ، داستان مهاجرانی است که قصد دارند به صورت غیرقانونی وارد استرالیا شوند، که در این سفر پرمخاطره، ارتباطی عاشقانه نیز بین این افراد شکل می‌‌گیرد. این نمایش نیز در دو نوبت 16 و 18 در تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود.

به گزارش پانا، سی امین جشنواره تئاتر استان اصفهان، از یکشنبه 27 آبان در تالارهای هنر، تماشاخانه ماه و مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان آغاز شده و آیین پایانی با معرفی برگزیدگان در شامگاه چهارشنبه 30 آبان در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار