رئیس اداره دوره اول آموزش ابتدایی البرز:

مدرسه محلی برای ایجاد روابط انسانی و یادگیری اصول و مهارت های زندگی است

البرز (پانا) - یونس جاویدنسب، رئیس اداره دوره اول آموزش ابتدایی البرز در حاشیه برگزاری کارگاه استانی ارزشیابی کیفی توصیفی به خبرنگار پانا البرز گفت : این کارگاه در راستای دستیابی به اهداف بند3تفاهم نامه دوره دبستانی با محوریت تقویت مهارت‌های حرفه‌ای معلمان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی در استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه محلی برای ایجاد روابط انسانی و یادگیری اصول و مهارت های زندگی است

رئیس اداره دوره اول آموزش ابتدایی در حاشیه برگزاری کارگاه استانی ارزشیابی کیفی - توصیفی و تبیین شیوه‌نامه تکلیف مهارت محور که در دبستان نرجس ناحیه یک کرج برگزار شد به خبرنگار پانا البرز گفت : این کارگا در راستای دستیابی به اهداف بند3تفاهم نامه دوره دبستانی با موضوع تقویت مهارتهای حرفه ای معلمان از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی در استان البرز برگزار گردید.

جاویدنسب، افزود : امروزه لزوم حفظ کرامت و ارزش انسانی کودکان در خانه و مدرسه از ضروریات می باشد و مدرسه محلی برای ایجاد روابط انسانی و یادگیری اصول و مهارت­های زندگی است.

دبیر دبیرخانه ارزشیابی کیفی ـ توصیفی البرز ادامه داد: در راستای سند تحول بنیادین، برنامه تکالیف مهارت محور، برنامه ای برای زمینه سازی تقویت بینش و پرورش مهارت های زندگی در دانش آموزان و هدایت مدرسه به سمت "مدرسه زندگی" طرح گردیده و وظیفه معلمان، طراحی تکالیف مرتبط با حوزه زندگی و مهارت‌های اجتماعی برای تعمیق و تثبیت یادگیری بیشتر در میان دانش آموزان می باشد .

وی تاکید نمود : گام های اولیه انجام شده در راستای این برنامه از قبیل :حذف آزمون تیزهوشان در پایه هفتم، حذف رقابت میان فردی در مدارس و افزایش کار تیمی و مشارکتی، ممنوعیت ورود موسسات کنکوری و کتب کمک آموزشی به مدارس و حذف پیک نوروزی می باشد.

گفتنی است در این کارگاه ، به تبیین مبانی نظری و ارکان ارزشیابی کیفی- توصیفی و اجرای تکالیف مهارت محور پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار