معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد: البرز میزبان 45هزار کلاس اولی در سال تحصیلی 98-97

کرج(پانا) -معاون آموزش ابتدایی البرز از حضور 250 هزار دانش آموز ابتدایی در هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی و 45هزار نفر دانش آموزان کلاس اولی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز خبر داد: البرز میزبان 45هزار کلاس اولی در سال تحصیلی 98-97

جعفر مقیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران پانا مستقر در اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: حضور این دانش آموزان در اداره آموزش و پرورش به شفاف سازی مسائل این اداره کمک خواهد کرد و این موضوع ضمن ایجاد اعتماد بین مردم و دانش آموزان و این اداره به رشد و نمو این اداره کمک خواهد کرد و مارا جهت برنامه ریزی بهتر یاری میرساند.

وی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار پانا البرز در رابطه با مدارس ابتدایی در سطح استان گفت: ما امسال میزبان 250 هزار دانش آموز ابتدایی در هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی هستیم که حدود 45هزار نفر دانش آموزان کلاس اولی را تشکیل میدهند وحدود 1500 کلاس به این دانش آموزان اختصاص داده شده است.

مقیمی افزود: ثبت نام 95% این دانش آموزان به اتمام رسیده و انتظار داریم که تا اول مهر ماه دانش آموزانی که به هر نحو ثبت نام نشده اند ثبت نام شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز در پایان گفت: ما برای برنامه ریزی دقبق و بهتر نیازمند همراهی بیشتر اولیا و دانش آموزان هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار