تشکیل کمیته فعالین فضای مجازی استان همدان

همدان (پانا) - مدیر کل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای اطلاع رسانی استان همدان گفت: کمیته فعالین فضای مجازی استان همدان به عنوان یک کمیته زیر مجموعه شورای اطلاع رسانی استان با حضور جوانان و فعالین حوزه رسانه و فضای مجازی تشکیل می شود.

کد مطلب: ۸۷۱۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته فعالین فضای مجازی استان همدان

اسداله ربانی مهر گفت: هدف از تشکیل این کمیته تقویت اطلاع رسانی، ساماندهی ، آموزش، تولید محتوا و امیدآفرینی در چهل سالگی انقلاب است و باید با برنامه ریزی درست و اصولی سعی شود از فضای مجازی استفاده درست داشته باشیم و اجازه ندهیم که این موقعیت خوب در حوزه اطلاع رسانی از دست برود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: فضای مجازی تاثیر گذاری زیادی در سطح جامعه دارد و حتی در بسیاری از جاها از رسانه های گفتاری و شنیداری و مکتوب تاثیرگذاری بیشتری دارد و باید سعی کرد از این فضا به شیوه درست و بر اساس برنامه ریزی و با استفاده از نظرات کارشناسان استفاده کرد.

ربانی مهر گفت: در این کمیته سعی داریم از جوانان و فعال در حوزه رسانه، فضای مجازی و دانشگاه ها استفاده کنیم و برنامه های خوبی را برای این کمیته پیش بینی کرده ایم. دبیر شورای اطلاع رسانی استان گفت: در نیمه اول سال جاری سه جلسه شورای اطلاع رسانی تشکیل شد و سند اطلاع رسانی استان را تقویت کرده ایم و همه دستگاه ها موظف به اجرای آن هستند.

وی اضافه کرد: در فضای فعلی جامعه همه مدیران باید سواد رسانه ای داشته باشند و سعی داریم آموزش سواد رسانه ای برای مدیران و روابط عمومی ها را که از ابتدای سال شروع کردیم به صورت ویژه اجرایی کنیم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان در پایان گفت: از همه ایده ها و پیشنهادات همه افراد در حوزه فضای مجازی و عضویت در این کمیته تخصصی استقبال می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار