برگزاری جلسه با موضوع فضای مجازی فرصتها و تهدیدها در منطقه 11 شهر تهران

تهران(پانا) - دکتر ناصری پژوهشگر و استاد دانشگاه گفت : آموزش کامل به دانش آموزان و خانواده ها و فرزندان از اولویت های استفاده از فضای مجازی است تا جوانان در دام آسیب های شبکه های اجتماعی دچار نشوند.

کد مطلب: ۸۷۱۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه با موضوع فضای مجازی فرصتها و تهدیدها در منطقه 11 شهر تهران

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 11 ،صبح امروز در تالار محراب ودر حضور مدیران مدارس و مسئولین این منطقه آسیب ها و فرصت های استفاد از فضای مجازی توسط دانش آموزان و خانواده ها مورد تحلیل قرار گرفت :

در جلسه گردهمایی عمومی مدیران مدارس منطقه 11 ، ضمن پرداختن به مسائل شغلی و کاری توسط مدیریت منطقه، مباحث فضای مجازی فرصتها و تهدیدها توسط دکتر ناصری پژوهشگر و استاد دانشگاه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

این استاد دانشگاه به تمام جوانب تشکیل فضای مجازی و نحوه های ایجاد آن و اهداف مستتر در این فضاها اشاره کامل نمود و با پرداختن به مشکلات ایجاد شده در جامعه به واسطه استفاده بی رویه از فضای مجازی ،آسیبهای روحی و روانی ، جسمی ، و هزینه های مالی کلان آن را بیان کرد.

ناصری با بیان این نکته که ایجاد کنندگان شبکه های اجتماعی به دنبال منافع سیاسی و مالی خود بوده اند و اخبار و اطلاعات شخصیت های حقیقی و حقوقی را رصد می کنند متذکر این نکته شد که آموزش کامل به دانش آموزان و خانواده ها و فرزندان از اولویت های استفاده از فضای مجازی است تا جوانان در دام آسیب های شبکه های اجتماعی دچار نشوند.

وی در ادامه راهکارهای عملیاتی در مورد مباحث مطروحه را بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار