به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

زنگ کتاب و کتابخوانی در آموزشگاه مجد خواف به صدا در آمد

خواف (پانا) - به مناسبت گرامیداشت بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و با شعار"حال خوش خواندن" زنگ کتاب و کتابخوانی در مدرسه مجد خواف نواخته شد.

کد مطلب: ۸۷۱۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ کتاب و کتابخوانی در آموزشگاه مجد خواف به صدا در آمد

به مناسبت گرامیداشت بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و در چهارمین روز این هفته مراسم زنگ کتاب و کتابخوانی در مدرسه ابتدایی مجد شهرستان خواف با حضور مدیر آموزش وپرورش، جمعی از مسئولین، ریاست کتابخانه های عمومی، مدیران، کتابداران و دانش آموزان در دبستان مجد شهرستان خواف نواخته شد.

یوسف بررودی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش خواف در این مراسم گفت: کتاب یکی از ارزشمندترین گنجینه های ثروت بشری بوده که دین،دنیا، جسم و جان انسان به برکت آن تامین و تغذیه می شود.

بررودی ادامه داد: کتاب دریچه ای به سوی جهان شگفت انگیز علم و معرفت بوده و افتخار ما نیز دراین است که فرهنگ باورهای دینی و ملی ما مبتی بر ارزش، بینش، دانش و ارجمندی کتاب و نگارش است.

وی در پایان دستیابی به دانش روز و ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه از طریق گسترش فرهنگ مطالعه، برنامه‌ریزی و همکاری مستمر نهادهای فرهنگی را ضروری دانست و ایام گرامیداشت کتاب و کتابخوانی و کتابدار را فرصت مغتنمی برای تنویر افکار عمومی نسبت به مطالعه عنوان کرد.

قابل ذکر است در پایان مراسم از کتابخانه عمومی خاتم الانبیا شهرستان با حضور مسئولین بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار