رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

ویژه برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس استان کردستان برگزار می شود

سنندج(پانا)-رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ویژه برنامه های چهارمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مدارس استان کردستان برگزار می شود

محمدرضا سورسوری رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: 22 لغایت 28 آبان ماه 97 به نام هفته هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی نام گذاری شده است.

سورسوری هدف از برگزاری ویژه برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی را جریان سازی فرهنگی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطر در مدارس و اصلاح نگرش های رایج کودکان و نوجوانان در زمینه رفتارهای پر خطر عنوان کرد.

وی افزود: آموزش در زمینه راهکارها و مهارت های خود مراقبتی در برابر رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جلب مشارکت و همکاری جهت افزایش نرخ پوشش این فعالیت ها در بین دانش آموزان می تواند گامی موثر و اثر بخش در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس باشد.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه برنامه های این هفته فرصت ارزشمندی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به دانش آموزان در عرصه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی است؛ تاکید کرد: توجه به این برنامه ها، ضامن موفقیت فعالیت های پیشگیرانه از اعتیاد و آسیب های اجتماعی خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار