همزمان با آغاز هفته کتاب برگزار شد:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در شهرری

شهرری(پانا)- رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ری گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب بیش از 70 برنامه متنوع فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در این شهرستان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۶۹۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای  برنامه های  متنوع فرهنگی در شهرری

علی اکبر قربانی در این رابطه اظهار داشت: چهار برنامه رونمایی و نقد کتاب، اجرای 15 برنامه جمع خوانی در تمامی کتابخانه های این شهرستان، 17 نشست کتابخوان در مدارس و کتابخانه ها از مهمترین برنامه هایی هستند که در این هفته اجرا می شوند.
وی تصریح کرد: ثبت نام رایگان در کتابخانه های عمومی در روز 24 آبان ماه، زنگ کتابخوانی در مدارس، شاهنامه خوانی، حافظ خوانی و برگزاری مشاعره از دیگر برنامه های این هفته است.
قربانی با بیان اینکه دانش آموزان و جوانان از برنامه های فرهنگی استقبال چشمگیری دارند، عنوان کرد: سعی شده کتاب های عرضه شده در کتابخانه های سطح شهرستان ری با کیفیت و به روز باشند و کتابخانه ها در کنار کار ذاتی خود به برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ویژه ای داشته باشند.
وی برپایی نمایشگاه کتاب در دانشگاه فرهنگیان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری را از دیگر برنامه های هفته کتاب عنوان کرد و افزود: نمایشگاه کتاب با موضوعات متفاوت در دانشگاه فرهنگیان با ارائه تخفیف ویژه برگزار می شود تا همه در خرید کتاب سهیم باشند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی ری به افزایش 6 درصدی تعداد اعضای کتابخانه های این شهرستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 800 نفر به اعضای فعال کتابخانه ها اضافه شده است.
وی با بیان اینکه امسال امانت کتاب در این شهرستان 34 درصد رشد داشته ، افزود: این موضوع نشان دهنده افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در منطقه است.
/خبرنگار: زهرا روحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار