برگزاری افتتاحیه طرح مصباح الهدی در ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا) - با حضور رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستانهای تهران افتتاحیه استانی چهارمین دوره طرح امام شناسی مصباح الهدی در مدرسه امام هادی(ع) واقع در ناحیه یک شهرری برگزارشد.

کد مطلب: ۸۶۹۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری افتتاحیه طرح مصباح الهدی در ناحیه یک شهرری

در این برنامه که بهمنش رئیس و فولادوند کارشناس اداره قرآن شهرستانهای تهران، همچنین نصیری رئیس و قاسمی پور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری حضور داشتند، با محوریت زندگینامه امام هادی و با اجرای سرود، جمع خوانی حدیث، نمایش و تواشیح خوانی گروه نورالساجدین برگزارشد.

بهروز نصیری در جمع دانش آموزانی که همه با سربند یا امام هادی(ع) حضور داشتند گفت: امسال طرح مصباح الهدی با نام امام هادی(ع) کلید خورده و همه دانش آموزان منطقه به صورت ویژه با زندگینامه و سیره این امام بزرگوار آشنا می شوند.

وی با بیان روایاتی از زندگی امام هادی(ع) به دانش آموزان گفت: یکی از درس هایی که از زندگی ایشان می توانیم بیاموزیم اینست که شکر نعمت های مهم و در دسترسی که خداوند به ما ارزانی داشته را به جا آوریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ادامه داد: امام هادی(ع) در این باره می فرمایند: شکرگزاری نعمت، نیکوتر است از نعمتی که باعث شکر شده؛ زیرا نعمتْ کالای دنیاست و شکر نعمت، کالای دنیا و آخرت؛ بر این اساس کسی که سپاس نعمت الهی را به جای می‏ آورد، ضمن این که گامی در جهت افزایش نعمت‏های خداوند برداشته، قدمی نیز در افزایش اندوخته‏ های آخرت خویش برداشته و باعث کسب ثواب و پاداش شده است.

گفتنی است در پایان برنامه به دانش آموزانی که همنام با امام هادی(ع) بودند هدایایی تقدیم و از کلیه دانش آموزان پذیرایی به عمل آمد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار