برگزاری مراسم افتتاحیه طرح مصباح الهدی درشهرری

شهرری(پانا) - با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و کارشناسان اداره قرآن و نمازاداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران مراسم افتتاحیه استانی طرح امام شناسی مصباح الهدی در مدرسه سعادت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۶۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه طرح مصباح الهدی درشهرری

در این برنامه بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در جمع دانش آموزان اظهار داشت: امسال طرح مصباح الهدی با نام امام حسن عسکری(ع) کلید خورده و همه دانش آموزان منطقه به صورت ویژه با زندگینامه و سیره این امام بزرگوار آشنا می‌شوند.

او در ادامه با بیان روایاتی از زندگی امام حسن عسکری(ع) و به امامت رسیدن امام زمان(عج) خطاب به دانش‌آموزان گفت: یکی از درسهایی که از زندگی ایشان می توانیم بیاموزیم این است که ایشان فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و علمی تاثیرگذاری را در جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامی انجام دادند.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ادامه داد: برنامه ریزی صحیح در زندگی موجب رشد اقتصادی و از زیر ساخت‌های توسعه اجتماعی و بالندگی اقتصادی یک جامعه محسوب می‌شود که در سیره امام حسن عسکری علیه السلام در این رابطه نکات قابل توجهی وجود دارد.

فتحی و امیری کارشناسان اداره نماز و قرآن اداره کلآموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز با حضور در کلاس‌های مدرسه که با موضوع سیره این امام بزرگوار در حال برگزاری بود، از معلمین و دانش‌آموزان مجری طرح قدردانی کردند.

در این برنامه که در آستانه شهادت امام حسن عسکری(ع) و با محوریت زندگینامه این امام معصوم (ع)برگزارشد، دانش‌آموزان با اجرای سرود، جمع‌خوانی حدیث، نمایش و برگزاری نمایشگاهی از کارهای هنری خود مزین به نام امام حسن عسکری(ع) به اجرای برنامه پرداختند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار