آموزش و پرورش استان زنجان

دیدار صمیمی مسئولین صندوق بازنشستگی کشوری( مدیریت استان زنجان) با مدیر کل آموزش وپرورش

زنجان(پانا)-مسئولین سازمان بازنشستگی کشوری با مدیر کل آموزش وپرورش وسرپرست معاونت پشتیبانی وجمعی از مسئولین اداره کل آموزش وپرورش استان دیدار نمودند.

کد مطلب: ۸۶۹۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمی مسئولین صندوق بازنشستگی کشوری( مدیریت استان زنجان) با مدیر کل آموزش وپرورش

در این دیدار صمیمی مریم رشتچی مدیر کل آموزش وپرورش استان، بر لزوم تعامل ، همراهی ،همکاری و همدلی دربین همکاران وکارکنان صندوق بازنشستگی همچون سال های گذشته تاکید کرد.

وی در سخنان خود به بحث های مختلف وگاها چالش برانگیز مالی مربوط به فرهنگیان استان اشاره کرد وگفت: باید راهکارهای مناسبی ایجاد شود تا همکاران فرهنگی در زمینه احکام کارگزینی ومسائل مالی خود با مشکلی مواجه نشوند.

این مقام مسئول ادامه داد: در خصوص مقرری ماه اول وکسورات مربوط به آن درخواست فرهنگیان این است که این مقرری یکجا کسر نگردد که این امر موجب افزایش فشار مالی بر آنان می گردد.

رشتچی افزود :در خصوص کسر مقرری ماه اول فرهنگیان معزز لازم است تا به منظور هماهنگی با استان های دیگر تدابیری اتخاذ گردد تا وحدت رویه مناسب برای یکسان سازی این امر مهم صورت پذیرد.

میر هادی موسوی مدیر عامل صندوق بازنشستگی نیز در سخنان خود ضمن تقدیر از همکاری تنگاتنگ مسئولین اداره کل واین صندوق اظهار امیدواری نمود ؛تا با ادامه این همکاری همه جانبه تمام مشکلات احتمالی در سریعترین زمان ممکن مرتفع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار