در گفت‌وگو با پانا

بیژن ذوالفقارنسب: نایب قهرمانی پرسپولیس با دست بسته ارزش زیادی دارد

از برانکو باید تقدیر شود؛پرسپولیس تقویت شود فصل آینده قهرمان آسیا خواهد شد

تهران (پانا) – پیشکسوت تیم پرسپولیس معتقد است نایب قهرمانی این تیم در آسیا به رغم محرومیت از نقل و انتقالات و مشکلاتی که برانکو داشت، ارزش زیادی دارد و چیزی از غیرت بازیکنان پرسپولیس کم نخواهد کرد.

کد مطلب: ۸۶۹۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بیژن ذوالفقارنسب: نایب قهرمانی پرسپولیس با دست بسته ارزش زیادی دارد

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با پانا درباره نایب قهرمانی پرسپولیس و دیدار برگشت این تیم مقابل کاشیما آنتلرز گفت: دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما در حد و اندازه فینال آسیا نبود و هر دو تیم ضعیف بازی کردند. تاکتیک‌های ژاپنی‌ها برای حفظ نتیجه دیدار رفت، بیشتر بازی را تحت شعاع قرار داده بود و بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانستند به خوبی بازی کنند.

وی ادامه داد: آنها راه‌های ورود پرسپولیس را از همه طرف مسدود کرده بودند. البته شاگردان برانکو هم تلاش خودشان را کردند اما واقعا زورشان به تیم ژاپن نرسید، این تیم میلیاردها هزینه کرده بود تا به این مرحله برسد و قهرمان آسیا شود اما در مقابل پرسپولیس تیمی بود که تنها با 13 یا نهایتا 14 بازیکن به این مرحله رسید و طبیعی بود که تفاوت این دو تیم خیلی زیاد بود و پرسپولیس نمی‌توانست از پس آن بربیاید.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: به نظرم با توجه به محدودیت‌ها و وضعیتی که پرسپولیس داشت همه از این نتیجه راضی هستند چرا که هیچ‌کس انتظار نداشت با دست‌خالی این تیم قهرمان آسیا شود. کسب نایب قهرمانی با دست‌بسته و محرومیت از نقل و انتقالات هم ارزش زیادی دارد و چیزی از قدرت و غیرت بازیکنان کم نکرد. برانکو با وضعی که داشت به نظرم باید مورد تقدیر هم واقع شود چرا که با دست بسته و نداشتن بازیکنان هم خودش و هم شاگردانش همت کردند تا به این مرحله رسیدند.

ذوالفقارنسب در پایان گفت: به طور حتم اگر کادر فنی و مدیریت پرسپولیس حفظ شود و آنها بتوانند برای فصل آینده بازیکن جمع کنند شک نکنید که در فصل آینده این تیم توانایی کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر را دارد. پرسپولیس اگر در این بازی بازیکن بیشتری داشت راحت‌تر بازی می‌کردند اما خودتان دیدید به قدری وضعیت برای آنها سخت بود که زورشان به ژاپنی‌ها نمی‌رسد. بازیکنان به علت سفر طولانی که داشتند، خسته بودند از طرف دیگر چند وقتی است تیم زیر فشار بازی‌های لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی قرار دارد. از هر طرف که نگاه کنیم این تیم چیزی کم نگذاشت اما از نظر امکانات محدودیت‌های زیادی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار