در گفت‌وگو با پانا

ذوالفقارنسب:برترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته به حق خود رسیدند

تعداد مدعیان قهرمانی در لیگ برتر هفدهم بیشتر خواهد شد

تهران (پانا) - کارشناس فوتبال ایران معتقد است اسامی اعلام شده در بخش برترین‌های فوتبال ایران به حق خود رسیده‌اند و انتخاب‌ها واقعی بوده است.

کد مطلب: ۸۴۰۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ذوالفقارنسب:برترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته به حق خود رسیدند

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا درباره انتخاب برترین‌های فوتبال گفت: صحبت از انتخاب برترین ها و اینکه آیا این بازیکنان حقشان بود که انتخاب شوند یا نه کار سختی است به هر حال انتخاب برترین بازیکنان عملکرد یک ساله فدراسیون فوتبال را نشان می دهد اما اینکه همه بازیکنان از استقلال و پرسپولیس انتخاب شدند نشان می‌دهد رسانه‌ها و کارشناسان به این دو تیم توجه ویژه‌ای دارند. ما شاید در ذوب آهن و دیگر تیم‌ها بازیکنان خوبی داشتیم اما تبلیغات روی آنها صورت نمی‌گیرد و به همین دلیل دیده هم نمی‌شوند.

وی در مورد انتخاب وحید امیری به عنوان مرد سال فوتبال ایران گفت: به نظرم انتخاب درستی انجام شد. امیری هم در لیگ و هم جام جهانی عملکرد قابل قبولی داشت و ضمن اینکه از نظر اخلاقی هم بازیکن قابل قبولی است. به نظرم انتخاب‌های که صورت گرفته است، خلاف واقعیت نبود، به عنوان مثال وقتی علیرضا بیرانوند را به عنوان بهترین دروزاه‌بان انتخاب می کنند که واقعا شایسته آن است چرا که یک سر و گردن از هم بالاتر است. البته من اعتقاد دارم ملاحظاتی هم صورت گرفت به این معنی که جوایز برترین‌ها را بین دو تیم استقلال و پرسپولیس تقسیم کردند.

ذوالفقارنسب در مورد ناراحتی محسن مسلمان از انتخاب نشدنش به عنوان بهترین پاسور گفت: ما در فوتبال بازیکنی که طراح و پی‌ریزی‌کننده اصلی حمله‌های تیم باشد و معمولاً در میانه زمین بازی می‌کند، نداریم. به همین علت اگر من تصمیم‌گیرنده بودم به این بخش جایزه ای نمی‌دادم. البته جپاروف بازیکن خوبی است اما مسلمان همه معیارها را ندارد و به همین علت به نظرم باید منطقی فکر کنیم.

این کارشناس فوتبال همچنین در مورد ارزیابی‌اش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر گفت: به نظرم امسال هم لیگ خوبی خواهیم داشت، طبیعی است که ابتدای هر لیگ چند تیم برای قهرمانی و چند تیم برای سقوط نکردن می‌جنگند. فکر می‌کنم تعداد مدعیان قهرمانی در این فصل بیشتر از قبل است چرا که سپاهان در فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی داشته و بازیکنان خوبی جذب کرده است. ضمن اینکه تیم‌ها هم فرصت خوبی برای آمادگی داشتند، امیدوارم لیگ امسال هم خروجی خوبی داشته باشد. ما سال گذشته لیگ خوبی داشتیم چرا که باعث شد بازیکنان داخلی عملکرد خوبی در کنار لژیونرها در جام جهانی داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: البته از جام ملت‌ها نباید غافل شویم، زمستان امسال این مسابقات برگزار می‌شود و فکر می‌کنم با توجه به این مسابقات چالش‌هایی در لیگ و تعطیلات و در اختیار قرار دادن بازیکنان به تیم ملی وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار