در گفت‌وگو با پانا

ذوالفقارنسب: اگر تیم کی‌روش مانند جام جهانی جنگنده باشد می‌تواند در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد

تهران (پانا) - کارشناس فوتبال ایران معتقد است اگر تیم کی‌روش مانند جام جهانی جنگنده باشد، می‌توان به نتیجه‌گیری در جام ملت‌های آسیا امیدوار بود.

کد مطلب: ۸۵۱۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ذوالفقارنسب: اگر تیم کی‌روش مانند جام جهانی جنگنده باشد می‌تواند در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد

بیژن ذوالفقارنسب، در گفت‌وگو با پانا، درباره لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان گفت: لیستی از طرف کی روش ارائه شد و به نظرم مشکلی در این لیست وجود نداشت، سردار آزمون دوباره از طرف کی روش به تیم ملی دعوت شد اما در نهایت خودش تصمیم به نیامدن گرفت. در این لیست کاوه رضایی هم حضور ندارد که فکر می کنم به خاطر مصدومیتی است که او دارد و کی روش هم ترجیح داده او در ترکیب تیم نباشد اما مابقی بازیکنان حضور دارند و مشکلی نیست.

وی در مورد بازی مقابل ازبکستان گفت: جام ملت‌های آسیا پیش روست و فکر می‌کنم همه تیم‌ها با تیم‌های اصلی خود حاضر شوند. به احتمال زیاد این تیم با بازیکنانی می‌آید که قرار است در جام ملت‌ها بازی کنند و با توجه به اینکه یک سال و نیم پیش این تیم با ترکیب اصلی مقابل ازبکستان بازی کرد بعید نیست در این میدان هم با ترکیب اصلی بیاید، به هر حال نمی توان پیش‌داوری کرد. امیدوارم هر تیمی مقابل ایران قرار می‌گیرد این بازی‌ها به سود تیم ملی ما باشد و بازیکنان بتوانند در این چندماه مانده به جام ملت‌ها به آمادگی قابل قبولی برسند.

ذوالفقارنسب درباره احتمال قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت؛ نمی‌توان پیش‌بینی کرد، به هرحال کار سخت است اما به نظرم اگر تیم همان جنگندگی خودش در جام جهانی را در این رقابت‌ها هم داشته باشد به نتیجه خواهد رسید. به هر حال باید ببینیم روال آمادگی تیم ملی به چه صورت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار