مدیر آموزش و پرورش شهریار :

مهارت آموزی در برابر بحران یک اصل مهم در پدافند غیرعامل است

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهریار در صبحگاه مشترک پدافندغیرعامل شهرستان شهریار با اشاره به پرسش مهر رییس جمهور گفت : مهارت آموزی در برابر بحران یک اصل مهم در پدافند غیرعامل است.

کد مطلب: ۸۶۸۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مهارت آموزی در برابر بحران یک اصل مهم در پدافند غیرعامل است

مدیر آموزش و پرورش شهریار هدف از هفته پدافند غیر عامل را آمادگی دربرابر حوادث غیر مترقبه وحفظ خونسردی در شرایط بحرانی دانست و عنوان کرد اینکه درشرایط بحرانی بدانیم چه باید بکنیم تا جان خود و دیگران را حفظ کنیم و نجات دهیم یک اصل مهم است و امیدواریم با آموزش بتوانیم از به خطر افتادن جان خود و دیگران جلوگیری کنیم.

مجید پارسا با اشاره به پرسش مهر رئیس جمهور در خصوص مهارت آموزی بیان داشت: مهارت آموزی در برابر بحران یک اصل مهم در پدافند غیرعامل است و شما دانش آموزان سرمایه های این کشور هستید وامیدواریم کشور باوجود استعدادهایی چون شما درآینده فاتح قله های موفقیت باشد.

شایان ذکر است صبحگاه مشترک پدافندغیرعامل شهرستان شهریار با حضور فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهریار،‌ پارسا مدیر آموزش وپرورش شهریار، سرهنگ رستگار جانشین نیروی انتظامی شهریار، اسدی شهردار اندیشه، مهدور عضو شورای اسلامی شهریار، پرسنل خدوم امدادونجات اورژانس، هلال احمر ، آتش نشانی و پلیس راهور در دبیرستان فاخر برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار