مدیر آموزش و پرورش شهریار :

توجه به تربیت بدنی و هنر در مدارس از شاخص های اصلی مهارت محوری است

شهریار (پانا) - اولین جلسه محوری مدیران مدارس متوسطه اول مرکز شهر شهریار با حضور مدیر آموزش و پرورش ، وشورای معاونین در دبیرستان نیمه شعبان منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۷۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
توجه به تربیت بدنی و هنر در مدارس از شاخص های اصلی مهارت محوری است

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت : شروع خوب سال تحصیلی و پروژه مهر پویا در منطقه قطعا مرهون تلاش های مدیران و کادر اجرایی مدارس می باشد که با کمترین چالشی روبرو شدیم .

مجید پارسا در ادامه افزود :مدیریت مدارس در دو مقوله انجام می شود ، مقوله اول امکانات سخت افزاری می باشد که در ایام تابستان و پروژه مهر انجام شده است و مقوله دوم توجه به تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

وی در ادامه با اشاره به کیفیت کار در مدارس گفت : جلسات شورای دبیران با موضوعات مخلتف آموزشی و تربیتی فعال شود و نسبت به آموزش مهارت های زندگی به دانش اموزان اهمیت زیادی داده شود ،‌آموزش در مدارس مختص علم نیست ما وظیفه داریم نسبت به تقویت درس تربیت بدنی و درس هنر در کلاس درس مهارت محوری را به دانش آموزان القا کنیم .

پارسا تاکید کرد: به دلیل پیچیدگی های جامعه ، رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی مجبوریم تغییر جهت داده و با مدیریت شفاف ، روشن و صادقانه در تمام عرصه ها حرکت کنیم تا بتوانیم در عرصه تعلیم و تربیت موثر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار