مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد:

اردبیل میزبان مسابقات کشوری و بین‌المللی در ورزش‌های زمستانی

اردبیل (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم در راستای اجرای برنامه زمستان بیدار که مورد تاکید استاندار اردبیل است میزبان مسابقات مهم کشوری و بین‌المللی در این استان باشیم.

کد مطلب: ۸۶۸۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل میزبان مسابقات کشوری و بین‌المللی در ورزش‌های زمستانی

بهرام آقاخانی اظهار کرد: میزبانی قهرمانی کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در دو روز پایانی آذرماه امسال با حمایت‌های استاندار اردبیل انجام گرفت که حرکت خوبی در راستای شناساندن ظرفیت‌های ورزش اردبیل به جهان است .

وی واگذاری ۶ زمین توسط شهرداری اردبیل را در اجرای برنامه‌های ورزش صبحگاهی در اردبیل یادآور شد و خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل ۶ زمین در اختیار سرمایه‌گذاران برای احداث زمین چمن مصنوعی قرار داده است که این واگذاری در راستای توسعه ورزش های محلات و آموزش محور بوده است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان از اجرای 4 هزار و 788 برنامه ورزش صبحگاهی، 134 برنامه کوهپیمایی، 85 برنامه دوچرخه‌سواری همگانی، 211 برنامه پیاده‌روی، 543 برنامه جشنواره همگانی و یک هزار و 364 مسابقه ورزشی همگانی در اردبیل خبر داد و بیان کرد: تمامی این برنامه‌ها در راستای توسعه ورزش‌های همگانی در اردبیل اجرا شده است .

آقاخانی از ساخت سالن چند منظوره تخصصی طبقاتی در مرکز استان به منظور استفاده رشته‌های تخصصی ورزشی خبر داد و بیان کرد: این پروژه از مهمترین پروژه‌های ورزش مرکز استان اردبیل است که تمرکز اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برای اجرای آن قرار داده شده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش بودجه ورزش استان در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: 27 میلیارد تومان بودجه ورزش استان در سالجاری است که این رقم نسبت به سال قبل با کاهش قابل توجهی مواجه شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان استان ارتقای سطح ورزش در استان را با همکاری مردم ورزش‌دوست اردبیل یادآور شد و افزود: در 6 ماهه اول امسال 160 مورد دعوت به اردوهای تیم ملی برای ورزش استان ثبت شده است و در کنار آن 12 مورد میزبانی اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف را در اردبیل شاهد بودیم .

آقاخانی همچنین گفت: در این مدت 251 مورد میزبانی مسابقات لیگ و قهرمانی کشوری و 95 مورد هم اعزام به مسابقات مختلف کشوری برای ورزش استان رقم خورده است .

وی در ادامه حضور خیرین در ورزش استان را یک نیاز حیاتی برای اردبیل عنوان کرد و گفت: انتظار داریم خیرین ورزش استان به خاطر جوانان استان و آینده آنان در حوزه ورزش هم ورود کنند .

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در 4 محور مختلف در حال اجراست که توسعه ورزش همگانی به صورت صبحگاهی و عصرگاهی با حدود 25 ایستگاه در سطح استان در دست اجراست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار