معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان:

اردبیل جزو استانهای برتر کشور در ورزش همگانی است

خبرگزاری پانا: معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل جزو استانهای برتر کشور در ورزش همگانی است.

کد مطلب: ۳۹۳۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،غلامرضا شعبانی بهار در اردبیل افزود: در یکی دو سال اخیر با تدابیر مختلف از جمله برگزاری جشنواره های متعدد و همایش ها ودیگر شاخص، ورزش همگانی در استان اردبیل رشد بسیاری کرده است .
وی بیان کرد: رویکرد رییس جمهوری هم از همان ابتدای مسوولیت توسعه ورزش همگانی بوده که امسال هم این اولویت را در کنار ورزش بانوان مورد تکرار و تاکید مجدد قرار دادند.
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در وزارت ورزش و جوانان شورای ورزش همگانی راه اندازی شده و در استانها هم شورای متناظر تشکیل شده است.
شعبانی بهار با اشاره به ویژگی شورای ورزش همگانی گفت: با توجه به ناهنجاری ها و مشکلات سلامتی در اقشار مختلف جامعه، توسعه ورزش همگانی بسیار مهم و ضروری است و توسعه ورزش همگانی در گرو همکاری تمامی دستگاهها است و این شورا می تواند سایردستگاهها را درگیر ورزش همگانی کند.
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: اگر زیر مجموعه دولت و دستگاههای مرتبط بتوانند فقط اعضای خود را به سمت ورزش همگانی جلب کنند خیلی از مسائل حل می شود چون حدود 3میلیون کارمند در ایران وجود دارد و اگر هر کدام به همراه خود فقط 2نفر را به سمت ورزش همگانی سوق دهند،حدود 9میلیون نفر به این امر مهم که نقش اساسی در سلامت فردی و اجتماعی دارد خواهد پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار