مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل

تیم ملی هاکی بانوان در اردبیل اردو می‌زند

اردبیل (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان با هدف حضور مقتدرانه در مسابقات آسیایی به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۷۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی هاکی بانوان در اردبیل اردو می‌زند

بهرام آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان به منظور حضور هر چه مناسب در مسابقات قهرمانی آسیا اردوی آماده‌سازی خود را در استان اردبیل برگزار خواهد کرد.

وی به حضور ۲۴ هاکی‌باز در این اردو اشاره کرد و افزود: این اردو از روز جمعه ۱۲ مردادماه سال جاری آغاز شده و به مدت یک هفته تداوم خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به برگزاری دیگر برنامه‌ها و رویدادهای مهم ورزشی در استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به فرارسیدن هفته اردبیل، همایش پیاده‌روی در سراسر استان اردبیل درنظر گرفته شده و در روز ۵ مردادماه در تمامی شهرستان‌های استان شاهد برگزاری این برنامه خواهیم بود.

آقاخانی از ظرفیت‌های بسیار مناسب گردشگری ورزشی و توجه ویژه به این صنعت خبر داد و ادامه داد: قرارگیری در هفته اردبیل فرصت مناسبی را برای معرفی فرهنگ غنی استان اردبیل فراهم کرده و این موضوع در توجه به توسعه گردشگری منطقه بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی توضیح داد: در برگزاری همایش پیاده‌روی هفته اردبیل، منطقه هدف شهرستان گرمی خواهد بود که با انجام رایزنی‌های نهایی این همایش در صورت توافق نهایی از طریق شبکه سه سیما و شبکه استانی سبلان پخش مستقیم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار