ماجرای کابوس و رویای استقلالی‌ها در تبریز

تهران (پانا) – استقلال امروز در حالی باید مهمان ماشین‌سازی تبریز باشد که فرصت ویژه‌ای در اختیار این تیم قرار گرفته است تا به حسرت 920 روزه خود حداقل برای چند روز پایان دهد.

کد مطلب: ۸۶۸۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای کابوس و رویای استقلالی‌ها در تبریز

در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر استقلال که با دو شکست متوالی در لیگ برتر و جام حذفی مقابل سپاهان و سایپا وضعیتش بحرانی شده است باید در تبریز به مصاف ماشین‌سازی پایین جدولی برود و تلاش کند تا با کسب سه امتیاز خارج از خانه از بحران خارج شود.

نکته ویژه‌ای که درباره این بازی وجود دارد این است که استقلال فرصت خواهد داشت که با کسب سه امتیاز و به شرط پیروزی با اختلاف 3 گل هم امتیاز با شاگردان برانکو شود و بالاتر از پرسپولیس در جدول قرار بگیرد. البته این بالانشینی اگر صورت بگیرد در حالی خواهد بود که پرسپولیس دو بازی کمتر از استقلال دارد.

آخرین روزی که استقلال در لیگ برتر ایران توانست بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد به 920 روز قبل در لیگ برتر پانزدهم و هفته بیست و هشتم آن دوره از لیگ برمی‌گردد که استقلال برای یک هفته توانست صدرنشین شود و پرسپولیس در رده سوم قرار بگیرد. البته در پایان دوره پانزدهم لیگ برتر استقلال خوزستان با تفاضل گل بهتر از پرسپولیس قهرمان شد و استقلال تهران با هدایت پرویز مظلومی در رده سوم قرار گرفت.

اگر استقلال نتواند در این بازی با بیش از سه گل برنده شود، با توجه به دیدار سخت هفته آینده این تیم مقابل پدیده مشهد و بازگشت پرسپولیس به جریان مسابقات لیگ برتر از هفته سیزدهم لیگ برتر، احتمال اینکه رکورد قرار گرفتن استقلال در رده پایین‌تر از پرسپولیس از هزار روز فراتر رود زیاد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار