امام جمعه شهر قدس:

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

شهرقدس(پانا)-آمریکا جنگ اقتصادی راه انداخته که برای به ثمر رساندن ان جنگ های روانی و رسانه ای ایجاد کرده که البته در این صحنه هم شکست خواهد خورد.

کد مطلب: ۸۶۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

حجت السلام جوکار امام جمعه شهر قدس در مصاحبه با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت : این اهمیت 13 آبان است که از طرفی ما میاییم در صحنه یعنی دانشجو ، بسیجی ، روحانی و مسئول برای اینکه با آرمان هابی امام راحل و شهدای عظیم الشان مان تجدید پیمان کنیم ،با مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)بیعت داشته باشیم و ما تا آخرین لحظه عمرمان ایستاده ایم،در صحنه حضور پیدا کنیم و به دشمنان ثابت کنیم که امروز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است .
وی در ادامه گفت: فتنه سال 88 یک حرکت حساب شده و برنامه ریزی شده بود که در واقع به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی طرح ریزی شده بود که به نتیجه رسید و آمریکایی ها شکست خوردند و این جنگ اقتصادی که ایجاد کرده اند هم شکستی برایشان خواهد بود.
امام جمعه شهرقدس افزود:در سیزده آبان 58 دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را که در پوشش سفارت خانه قرار داشت و علیه انقلاب اسلامی فعالیت های محرمانه جاسوسی را انجام میداد تسخیر کردند.
/خبرنگار:محمد امین میرآلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار