در راهپیمایی گسترده یوم الله ۱۳ آبان ۹۷:

دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان دیواندره با آرمانهای والای انقلاب اسلامی تجدید عهد کردند

دیواندره(پانا)-در راهپیمایی گسترده یوم الله 13 آبان 97، فرضی سخنران این یوم الله عنوان کرد: ما موظفیم با حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی، پاسداشت خون شهدا، حفظ وحدت و با هوشیاری و دوری از غفلت توطئه های دشمنان ایران اسلامی را برای همیشه خنثی سازیم.

کد مطلب: ۸۶۷۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان دیواندره با آرمانهای والای انقلاب اسلامی تجدید عهد کردند

همگام و هم صدا با دیگر مردم ایران زمین، دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان دیواندره با شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حضوری گسترده یافتند.

فرضی رئیس دفتر و مشاور نماینده معزز ولی فقیه در استان کردستان سخنران راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد: امروز ما راهپیمایان 13 آبان اینجا گرد هم آمده ایم تا با پیروی از خط حضرت امام(ره)، رهبری(مد ظله العالی) و پاسداشت خون شهدای انقلاب انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی آن اعلام بداریم.

وی در ادامه سخنانش به فلسفه تاریخی بودن 13 آبان در سه بخش اشاره نمود و اظهار داشت: 13 آبان در تاریخ انقلاب ما یک روز جاودان خواهد ماند چون در آن سه واقعه بسیار مهم رخ داده است؛ اول تبعید حضرت امام(ره) در سال 43به ترکیه به دلیل مخالفت ایشان با تصویب لایحه ننگین کاپیتالاسیون ، دوم قیام و تجمع دانش آموزان در 13آبان سال 57 در دانشگاه تهران در راستای پیروی از فرمایشات گهر بار حضرت امام(ره) که متاسفانه با شهادت بسیاری از آنان همراه شد؛ و سوم 13آبان سال 58 سالروز تسخیر لانه جاسوسی که به تعبیر حضرت امام(ره) این رخ داد انقلاب دوم مردم ایران نام گرفت.

وی در پایان سخنانش ضمن قدر دانی از حضور باشکوه کلیه آحاد مردم شهرستان دیواندره خاطر نشان کرد: امروز به جهانیان ثابت شده است؛ که قدرت استکبار جهانی پوشالی است و تاب و توان مقابله با مردم انقلابی و موحد را ندارد؛ لذا ما موظفیم با حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی، پاسداشت خون شهدا، حفظ وحدت و با هوشیاری و دوری از غفلت توطئه های دشمنان ایران اسلامی را برای همیشه خنثی سازیم.

گفتنی است در پایان قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت و پرچم های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار