بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت یوم الله 13 آبان

اراک(پانا)- اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۸۶۷۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت یوم الله 13 آبان

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی، در این بیانیه آمده است: 13 آبان روز میعاد دانش آموزان ایران اسلامی با شهیدان دانش آموزی است که فصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه را رقم زدند.

سیزدهم آبان، نماد حق طلبی و آزادیخواهی نوجوانان و جوانان شجاع و با بصیرت ایران اسلامی در برابر سایه شوم ظلم، اختناق واستبداد است. این روز تاریخی برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی بود، که ریشه های انقلاب را گسترده تر کرد و سرآغاز حرکتی تأثیر گذار در مسیر استکبار ستیزی و آزادیخواهی ملت ایران شد.

13 آبان روز میعاد دانش آموزان ایران اسلامی با شهیدان دانش آموزی است که فصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه را رقم زدند و با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکستند و سند دیگری بر افتخارات ایران اسلامی افزودند.

اینک دانش آموزان عزیز ایران اسلامی در سایه بصیرت و درک حساسیت های زمانه؛ به مثابه وجدان های بیدار، خردمند، پرسشگر و سرشار از ایمانی به شمار می روند که می توانند جامعه را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازند و گام های مهم و استواری را در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی بردارند .

ما پرسنل آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان 13 آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز و مردم شهیدپرور استان مرکزی تبریک گفته و با شرکت در راهپیمایی شکوهمند روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همراه با سایر اقشار مردم با آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاقی دوباره می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار