بیانیه مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی به مناسبت 13 آبان

بجنورد (پانا)مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی ، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیروخط امام(ره) و روز دانش‌آموز، بیانیه ای را صادر کردند.

کد مطلب: ۸۶۷۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی به مناسبت 13 آبان

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان شمالی ،مجید مصباح ، به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

13 آبان ماه هرسال یادآور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری بت شکن عصر، حضرت امام خمینی(ره)، علیه سلطه جهانخواران و روز تبعید معظم له از شهر قم در سال 1343 و معطر به بوی شهادت جوانان پاک طینتی است که در مقابل دانشگاه تهران به دست رژیم منحوس پهلوی مظلومانه به خاک و خون کشیده شدند.

امسال نیز تقارن سیزده آبان با ماه صفر، این پیام را به ملت شریف و آزاده ما می دهد که اصرار بر راه امام حسین(ع) یعنی مبارزه و ایستادگی در مقابل زور گویان و مستکبران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولایت فقیه موجب عزت و سربلندی و عظمت در میان ملت های مسلمان جهان گردیده است.

از این رو مستضعفان جهان خواهند آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند و هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف و تقویت کنند و مردم ایران به ویژه دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ماه و نمایش اتحاد و همدلی و فرمانبرداری از رهبر انقلاب، کلیدواژه «نه به استکبار» را تبیین کنند.

ما جامعه فرهنگیان و دانش آموزان پیشتاز استان خراسان شمالی در گردهمایی 13 آبان، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر بیعت می کنیم و ضمن بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، با حفظ روحیه استکبار ستیزی و استقلال طلبی تا تحقق حکومت عدالت جهانی حضرت مهدی(عج) به مبارزه فرهنگی همه جانبه با ظلم و استکبار در سراسر دنیا ادامه می دهیم.

" وعده دیدار ما یوم الله 13 آبان ماه "

خبرگزاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار