شرکت آب منطقه ای استان اصفهان برگزیده طرح ملی داناب شد

کاشان (پانا) - دبیر طرح ملی داناب اصفهان گفت: شرکت آب منطقه ای استان اصفهان موفق به کسب عنوان برگزیده کشوری اجرای طرح ملی داناب شد.

کد مطلب: ۸۶۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت آب منطقه ای استان اصفهان برگزیده طرح ملی داناب شد

محمد شفایی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: طرح ملی دانش آموزی نجات آب موسوم به داناب، طرحی نظام مند برای آموزش و مشارکت دانش آموزان در راستای گسترش فرهنگ صحیح حفاظت از منابع آب بویژه آب های زیرزمینی است.

وی افزود: با ارزیابی و سنجش عملکرد مجریان طرح داناب توسط وزارت نیرو، شهرام نخعی و مهسا آستانه به علت عملکرد انحصاری آب منطقه ای استان اصفهان موفق به دریافت لوح تقدیر وزارت نیرو شدند.

وی تاکید کرد: ما برای انجام وظایف و تحقق مدیریت مصرف بهینه آب، نیاز به ارتباط با مردم، ذینفعان، ایجاد اعتماد و رساندن پیام‌های جدید به آنها داریم که بخشی از این ماموریت در قالب طرح داناب در مدارس عملیاتی می شود.

دبیر طرح داناب استان اصفهان تصریح کرد: آموزش و ترویج یکی از اقدام های مهم است که برای فرهنگ سازی باید مورد توجه قرار گرفته و آموزش مدیریت مصرف بهینه آب باید در مقاطع پایین تحصیلی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی بااشاره به کتاب انسان و محیط زیست در پایه یازدهم گفت: این کتاب از هفت سرفصل آب، خاک، هوا، انرژی، تنوع زیستی، پسماند و گردشگری تشکیل شده که براساس نیازسنجی و نظرسنجی وبا همفکری متخصصان به دست آمده است.

شفایی افزود: با اجرای طرح ملی داناب در یک هزار و 300 دبیرستان متوسطه اول استان اصفهان اجرا شده بیش از 194 هزار دانش آموز با مهارتهای مدیریت بهینه مصرف آب آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار