کارشناس شرکت آب منطقه ای استان اصفهان گفت :

شرکت دانش آموزان در جشنواره طرح داناب ، سایت محور است

کارشناس اطلاع رسانی طرح ملی احیا و تعادل بخشی آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: در سال جاری آثار دانش آموزان شرکت کننده در طرح داناب برای ارسال و داوری به صورت سایت محور انجام می‌شود.

کد مطلب: ۶۳۰۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

مهسا آستانه در گفت و گو با خبرنگار پانا کاشان، اظهار کرد: طرح داناب با هدف ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب و راهکارهای سازگاری با کم آبی، با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و شرکت آب منطقه‌ای در مدارس متوسطه دوره اول اجرا می‌شود.

وي افزود: در راستای تشویق دانش آموزان برای حضور فعال و آگاهانه در شرایط جامعه اطلاعاتی، بخش آپلود آثار در سایت داناب راه اندازی شده است.
کارشناس اطلاع رسانی طرح ملی احیا و تعادل بخشی آب منطقه‌ای استان اصفهان ادامه داد: دانش آموزان شرکت کننده فرصت دارند آثار خود را در بخش‌های شعر، داستان، وبلاگ، تولید محتوا، عکس، ماکت، نقاشی و نشریه دیواری تا روز 15 مرداد به نشانی danab.esrw.ir ارسال کنند.

آستانه افزود: در سال گذشته 189 هزار و 402 نفر از دانش آموزان استان اصفهان در جشنواره طرح داناب شرکت کردند که از این تعداد دو هزار اثر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی گفت: در مرحله استانی نیز 88 اثر به عنوان رتبه‌های برتر اعلام شد که 41 دانش آموز رتبه اول، 24 دانش آموز رتبه دوم و 23 دانش آموز رتبه سوم را به دست آوردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار