مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه :

نقش دوره ابتدایی در فرهنگ سازی جامعه از اهمیت بالایی برخورداراست

فیروزکوه(پانا)- جلسه هم اندیشی معاونین و مربیان پرورشی مدارس فیروزکوه با حضور مدیر، معاون پرورشی مدیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۶۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش دوره ابتدایی در فرهنگ سازی جامعه از اهمیت بالایی برخورداراست

محمد رضا بنار مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در این جلسه با اشاره به تفاوت معاون آموزشی با پرورشی، اذعان داشت: معاون آموزشی دارای چارچوبی مشخص است، درس ها و امتحانات آن تعیین شده و اجرا می شودودر بیان اهمیت معاون پرورشی باید گفت،درجامعه امروز هر ساعتی که می گذرد یک مسئله جدید ذهن دانش آموزان را درگیر خود می کند، معاونین پرورشی ما دارای چارچوبی خاصی نیستند و هر روز باید تلاش کنند با تهاجمات فرهنگی و آسیب های اجتماعی دست و پنجه نرم کنند.

وی در ادامه افزود: اهمیت دوره ابتدایی در پرورش فکری کودکان و فرهنگ سازی جامعه نقش بسزایی دارد وباید تلاش کنیم شهروندانی خوب تربیت کنیم.

این مقام مسئول پیرامون مراسم سیزدهم آبان امسال تاکیدکرد: استکبار جهانی در تلاش است با زورگویی مقاومت ملت ایران را بشکند، جنگ اقتصادی امروز بسیار دشوارو اما ملت ایران نشان داده پشت انقلاب می ماند و امسال نیز راهپیمایی پر شور تری نسبت به سال های گذشته برپا می کند.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه تصریح کرد: انتظار می رود معاونین پرورشی مدارس به منظور هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص راهپیمایی 13 آبان، جلسات متعددی داشته باشند و شاهد کمترین نقص باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار