جوابیه:فضای ورزشی و پژوهشی در زمین راکد کوی فاطمی محله قطران تبریز احداث می شود

آغاز اقدامات اولیه حصارکشی و ایمنی در اسرع وقت

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:طبق برنامه ریزی ها و همفکری های صورت گرفته با آغاز اقدامات اولیه حصارکشی و ایمنی در اسرع وقت، فضای ورزشی و پژوهشی در زمین راکد کوی فاطمی محله قطران احداث می شود.

کد مطلب: ۸۶۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جوابیه:فضای ورزشی و پژوهشی در زمین راکد کوی فاطمی محله قطران تبریز احداث می شود

جعفر پاشایی در مصاحبه اختصاصی ضمن تشکر ویژه از مردم و صدا و سیما جهت پیگیری برخی نارسایی های حوزه تعلیم و تربیت استان، اعلام کرد: با توجه به اینکه در کوی فاطمی محله قطران فضای متروکه جنب مدرسه خیام ناحیه 3 تبریز نیاز به بازسازی دارد و در این ارتباط مشکلاتی برای معابر و ساکنین ایجاد شده است، در اسرع وقت حصارکشی اولیه برای این محل صورت می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: بعد از انجام حصارکشی و عملیات ایمن سازی اقدامات بازسازی صورت می گیرد تا نگرانی مردم از بابت امنیت محل حل شود.

به گفته ی پاشایی، طبق برنامه ریزی ها و هم فکری های صورت گرفته با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان فضای ورزشی و پژوهشی برای این محل تعریف شده تا مکانی در شان مردم و اهالی این محل احداث شود.

گفتنی است، در پی درخواست اهالی کوی فاطمی محله قطران تبریز، مدیرکل آموزش و پرورش استان در اسرع وقت پیگیر اقدامات برای رفع مشکل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار