معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

ممنوعیت استفاده غیر ورزشی از فضاهای ورزشی داخل و خارج از مدارس

همدان (پانا) - بر اساس بخشنامه‌ ابلاغی به مدیران کل و معاونان تربیت‌بدنی استان‌ها، استفاده غیرورزشی از فضاهای ورزشی داخل و خارج مدارس ممنوع شد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت استفاده غیر ورزشی از فضاهای ورزشی داخل و خارج از مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: این بخشنامه با هدف استفاده حداکثری دانش‌آموزان مدارس از اماکن و فضاهای ورزشی داخل و خارج مدارس به ادارات کل آموزش‌ و پرورش استان‌ها ارسال ‌شده است.

عبدالله جعفری گفت: با عنایت به تأکید وزیر آموزش و پرورش به توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توجه به فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم برای اجرای هرچه‌ بهتر ساعات درس تربیت‌بدنی و فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی دانش‌آموزان، انتظار می رود از فضاهای ورزشی داخل و خارج مدارس صرفاً به عنوان فضایی در جهت رشد و پرورش دانش آموزان استفاده شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با بیان این که استفاده غیر ورزشی از اماکن ورزشی علاوه بر تهدید سلامت جسمی و روحی می تواند در سوق دادن فرزندان و جوانان به سمت و سوی آسیب های اجتماعی نیز موثر باشد، تصریح کرد: تدبیر مدیران در این زمینه می تواند شرایط را برای استفاده حداکثری از فضاهای ورزشی برای حفظ و تقویت سرمایه انسانی جامعه فراهم نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار