معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

زنگ نفی سلطه و استکبار ستیزی روز ۱۳ آبان در مدارس آذربایجان شرقی نواخته می شود

سرود "آمریکا، ننگ به نیرنگ تو" در مدارس طنین انداز می شود

تبریز (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از نواخته شدن زنگ نفی سلطه و استکبار ستیزی در مدارس استان همزمان با ۱۳ آبان ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۵۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

طاهر علمی در جلسه هماهنگی ۱۳ آبان ماه، با اشاره به برخی بیانات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد حضور پرشور همه اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه بر همه یاوه گویی های دشمن مبنی بر این که انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید، خط بطلان خواهد کشید.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران این بار نیز با حضور خود نشان خواهند داد که آماده برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجانشرق افزود: حضور دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه باید همراه با آگاهی باشد و فلسفه حضور و اهمیت این روز و دلیل نامگذاری روز دانش آموز به این نام را بدانند.

علمی بر اجرای برنامه های متنوع و جذاب در حاشیه راهپیمایی تاکید کرد و گفتحضور منسجم و با نظم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه از تمامی مدارس مورد انتظار است.

وی تصریح کرد: روز ۱۳ آبان ماه به دلیل نامگذاری به عنوان روز دانش آموز و شهادت عده ای از دانش آموزان در ۱۳ آبان ماه ۵۷، همه آحاد مردم تصور می کنند این روز فقط متعلق به دانش آموزان است در حالی که با توجه به اهمیت موضوع و نفی سلطه در این روز همه اقشار مختلف باید حضور باشکوه داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص برنامه های ۱۳ آبان ماه در مدارس گفت: همزمان با این روز زنگ نفی سلطه در مراسم صبحگاه مدارس استان نواخته می شود.

علمی بر استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در برگزاری برنامه های ۱۳ آبان در مدارس تاکید کرد و ادامه داد: سخنرانان با تجربه و آشنا به ادبیات نوجوانان و دارای فن بیان قوی به مناسبت ۱۳ آبان در مدارس حضور می یابند و به سوالات و شبهات آنان پاسخ خواهند داد.

وی اضافه کرد: همزمان با ۱۳ آبان ماه سرود های "آمریکا،ننگ به نیرنگ تو" و " ای ایران" در مدارس توسط دانش آموزان به صورت دسته جمعی خوانده خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: هچنین این دو سرود توسط گروه سرود دانش آموزی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه طنین انداز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار