رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد:

"افتخار به گذشته ، امید به آینده" شعار امسال بزرگداشت یوم الله 13 آبان

مشهد ( آبان ) - حجت الاسلام والمسلمین سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:شعار راهپیمایی امسال سیزدهم آبان ماه و آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده است.

کد مطلب: ۸۶۶۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
"افتخار به گذشته ، امید به آینده" شعار امسال بزرگداشت یوم الله 13 آبان

حجت الاسلام و المسلمین سلطانی؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه هماهنگی کمیته دانش آموی و فرهنگین بزرگداشت یوم الله 13 آبان اظهار کرد: دشمنان به صورت علنی ضدیت با نظام جمهوری اسلامی و اهداف براندازی خود را اعلام کرده اند لذا آنچه که در راهپیمایی امسال اهمیت دارد حضور حداکثری مردم و ترغیب و تشویق برای حضور دانش آموزان با همراهی اولیا و خانواده در راهپیمایی این روز است.

وی همچنین افزود: شعار راهپیمایی امسال سیزدهم آبان ماه و آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده است.

سلطانی با بیان اینکه لانه جاسوسی آمریکا سدی در مقابل اهداف نظام بود که تسخیر آن به تعبیر امام خمینی انقلاب دوم جوانان ایران اسلامی محسوب می شد تصریح کرد: تا به حال 3 جلسه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص برگزاری راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی برگزار شده است و اقلام تبلیغاتی نیز تهیه و در روز راهپیمایی توزیع خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی همچنین خاطر نشان کرد :حرکت راهپیمایی یوم الله سیزده آبان ساعت 9 صبح خواهد بود و" حسین مظفر " عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق آموزش و پرورش در پایان مراسم سخنرانی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار