تجلیل ازورزشکارقهرمان اسلامشهری درمسابقات پاراآسیائی جاکارتا

اسلامشهر( پانا) - فرماندار شهرستان با حضور در اداره ورزش و جوانان از ورزشکار اسلامشهری که در مسابقات پاراآسیائی جاکارتا در رشته دو ومیدانی و در ماده پرتاب وزنه دو مدال طلا و برنز برای کاروان کشورمان به ارمغان آورده بود، تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۸۶۶۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازورزشکارقهرمان اسلامشهری درمسابقات پاراآسیائی جاکارتا

مسعود مرسلپور در حاشیه تجلیل ازیونس سیفی پور در سخنانی اظهار داشت: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی که خانواده‌ها را نگران کرده و رنج می‌دهد از طریق ورزش قابل پیشگیری است چرا که ورزش حس شادابی، روحیه جوانمردی، لیاقت و کارآیی، گذشت، ایثار و تحمل دیگران را در انسان افزایش می دهد.
وی در ادامه با اشاره به مدال‌آوری‌ قهرمانان اسلامشهری در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: اسلامشهر با قهرمانان مطرح خود توانسته نام خود را علاوه بر سطح کشور، در دنیای اسلام نیز بر سر زبان‌ها بیاندازد. چرا که در هیچ کشور اسلامی این تعداد ورزشکار قهرمان و مدال آور از یک شهر در بازیهای آسیائی نداشتیم و این یکی از قابلیت‌های شهرستان اسلامشهر است.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در این شهرستان افزود: جمعیت اسلامشهر از برخی استان‌های کشور بیشتر است اما متأسفانه به لحاظ تعداد اماکن و امکانات ورزشی از شهرستان‌های کم‌برخوردار محسوب می شود و باید با ورود بخش خصوصی شرایط را برای سرمایه‌گذاری در گسترش ورزش قهرمانی فراهم سازیم.
مرسلپورکسب دو مدال طلا و برنز توسط یونس سیفی‌پور در بازیهای بازی‌های پاراآسیائی جاکارتا رابسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد: این ورزشکار موفق به همه نشان داد سختی کار مانع پیشرفت نیست و باید کسی که با پشتکار، جدیت و ارده قوی بدون توجه به نقص‌ بدنی می‌تواند مدال جهانی و آسیایی برای شهرستان به ارمغان آورد را به جامعه معرفی و از او حمایت کنیم.
/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار