مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مدرسه به عنوان متولی تعلیم و تربیت باید بهترین مکان هر شهر یا روستا باشد

سعدآباد،بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: مدرسه به عنوان متولی تعلیم و تربیت باید بهترین مکان هر شهر یا روستا باشد تا مسیر پیشرفت منطقه در آن ترسیم شود.

کد مطلب: ۸۶۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه به عنوان متولی تعلیم و تربیت باید بهترین مکان هر شهر یا روستا باشد

ناصر کرمی در مراسم آغازین صبحگاه دانش آموزان در دبیرستان فاطمه زهرا (س) و هنرستان فرزانه وحدتیه بیان داشت : مدرسه به عنوان متولی تعلیم و تربیت باید بهترین مکان هر شهر یا روستا باشد تا مسیر پیشرفت منطقه در آن ترسیم شود.

کرمی افزود : محیط یک مدرسه در کنار آموزش و پرورش باید یک فضای مهارتی برای آمادگی دانش آموزان برای زندگی در آینده باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان مدرسه باید پاسخگوی سوالات دانش آموزان باشند تصریح کرد: دانش آموزان را نسبت به پرسشگری و پاسخ گویی حساس کنید و تمرین های لازم را در این خصوص در نظر بگیرید تا نوجوان ما در آینده نسبت به پاسخ گویی به مردم مسئولیت پذیر باشند.

کرمی گفت : بدون تردید فعالیت های جمعی بر فعالیت فردی ارجحیت دارد و همچنین کارهای جمعی سود و ارزش بیشتری نیز دارد و پیشرفت همگانی را پیش می آورد.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر انتظار وی از دانش آموزان که تحصیل، تذهیب و ورزش را در بر می گیرد ابراز داشت: به تحصیل خود به عنوان اولین اولویت نگاه کنید وکسب فضائل معنوی را فراموش نکنید همچنین توجه به ورزش و سلامت را سرلوحه کار خود قرار دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار