به منظور هدایت تحصیلی ؛

آزمون استرانگ شغلی مرحله دوم درمدارس مقطع متوسطه منطقه سعدآباد بوشهر برگزار شد

خبرگزاری پانا:آزمون استرانگ شغلی مرحله دوم درمدارس مقطع متوسطه منطقه سعدآباد بوشهر برگزارشد .

کد مطلب: ۱۹۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش آموزش وپرورش پانا منطقه سعدآباد، آزمون استرانگ شغلی به منظور هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به سال دوم متوسطه امروز همزمان باسراسرکشوردرمدارس منطقه سعدآبادباحضور438دانش آموزدختروپسردر7حوزه برگزارشد.

اقدس برج ثریا کارشناس مشاوره اداره آموزش وپرورش منطقه سعدآباد گفت : در آزمون استرانگ شغلی می توانیم شخصیت دانش آموز، فضای حاکم در مدارس، دلایل عدم نشاط و شادابی در مدارس، میزان افسردگی های دانش آموز و بررسی مشکلات مربوط به تفریح و اوقات فراغت، بررسی مشکلات مربوط به باور و نگرش معنوی، اخلاق و بررسی مشکلات مربوط به هدایت تحصیلی وشغلی، بررسی مشکلات مربوط به مسائل خانوادگی و..... را بررسی کنیم و در نهایت ثبت اطلاعات است که منجر به هدایت تحصیلی دانش آموزان خواهد شد.

وی تصریح كرد: با توجه به اینكه توسعه متوازن شغل در جامعه یكی از مهمترین برنامه‌های توسعه پنجم است، باید آشنایی دانش‌آموزان با شغل‌های متناسب به صورت كاملا علمی صورت گیرد.

همچنین برج ثریااظهارداشت: پس از برگزاری آزمون پاسخ نامه دانش آموزان جمع آوری و تصحیح می شود و نمرات کسب شده به منظور تفسیر به کارشناسی مشاوره ارائه و پس از تفسیر و توزیع در نمودارها، کارنامه ای به مدارس ارسال می شود تا مشاوران مدارس نتیجه آن را در پرونده مشاوره ای دانش آموزان ثبت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار