معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

جریان تعلیم و تربیت در استان بوشهر با شتاب بیشترادامه می یابد

بوشهر(پانا)_ معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت جریان تعلیم و تربیت در استان با شتاب بیشترادامه می یابد .

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جریان تعلیم و تربیت در استان بوشهر با شتاب بیشترادامه می یابد

غلامرضا دانش فر پس از شرکت در جلسه ویدئوکنفرانس با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بیان کرد: 17میلیارد ریال به عنوان سرانه بهداشتی به کلیه مدارس روستایی و شهری استان اختصاص یافت.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: 6میلیارد و 500 میلیون ریال هم تحت عنوان کمک هزینه روستا مرکزی برای ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی استان پرداخت شد.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از 22 میلیارد ریال به مدارس شبانه روزی سراسر استان به عنوان کمک هزینه پرداخت شده است.
دانش فر تاکید کرد: انضباط مالی و نظارت مستمر بر عملکردها خصوصاً هزینه کردهای مالی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی با ابراز تاسف از مرگ غم انگیز تعداد بی شماری از هموطنان مان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گفت: با وجود درگیر شدن کشور و استان با ویروس کرونا و به ناچار تعطیلی کلیه مدارس شهر و روستایی، اما جریان آموزش و تعلیم و تربیت از طریق شبکه تلویزیونی آموزش و پرورش بوشهر( شتاب) ادامه یافت.
معاون آموزش و پرورش استان با تقدیر از فرهنگیان معلم و هنرآموز در راه اندازی کارگاه های تولید ماسک در شهرهای مختلف استان بیان کرد: دست آوردهای بهداشتی این فرهنگیان و هنرآموزان به عنوان برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار استان بوشهر به ثبت خواهد رسید.
وی در خاتمه با تاکید بر اینکه از این دوره سخت نیز با همدلی و سربلند عبور خواهیم کرد و دانش آموزان نباید از جریان یادگیری و درس و مشق خود غفلت نمایند، عنوان کرد: از خانواده ها و دانش آموزان می خواهیم که در خانه بمانند تا خطر ابتلای به ویروس کرونا به طور کامل رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار