فرماندار اسلامشهر:

خرج کردن در حوزه امور فرهنگی هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است

اسلامشهر ( پانا ) - فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری برنامه های هفته فرهنگی اسلامشهر بر لزوم مشارکت همه دستگاههای اجرائی برای برگزاری مطلوب برنامه های این هفته تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۵۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
خرج کردن در حوزه امور فرهنگی هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است

مسعود مرسلپوردر جلسه شورای فرهنگ عمومی اسلامشهرکه با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد،اظهار داشت: آنچه ما درحوزه امور فرهنگی خرج می کنیم هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که نتایج آن در بهبود بسیاری از موضوعات اجتماعی نمود می یابد.
وی در ادامه با اشاره به تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت فرهنگی در شهرستان افزود: امروز در دنیا صلاح تبلیغات، کارهای فرهنگی و عملیات روانی حرف نخست را می زند و ما نیز باید برای استفاده مثبت از این ابزار مهم برنامه ریزی داشته باشیم.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه باید مناسبت های ملی و مذهبی را با آرمانهای انقلاب اسلامی پیوند بزنیم،تاکید کرد: سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در کشور ما به نماد استکبارستیزی مردم ایران تبدیل شده و ان شاءا... شاهد برگزاری باشکوه راه پیمائی روز سیزدهم آبان خواهیم بود.
وی پراکنده کاری و موازی کاریها رااز جمله نقاط ضعف فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: باید دستگاههای متولی فعالیت های فرهنگی با هم افزایی و برنامه ریزی های مشترک به اجرای برنامه های منسجم و تاثیرگذار در شهرستان بپردازند.
مرسلپور تصریح کرد: مفاخر علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و... اسلامشهر و همچنین خدماتی که در چهل سال گذشته توسط دستگاههای اجرائی در شهرستان ارائه شده بخوبی به مردم اطلاع رسانی نشده ،گفت: شهرستان اسلامشهر در همه زمینه ها از توانمندیها و افتخارات بسیاری برخوردار است و از اینکه خدمتگزار مردم خوب و نجیب اسلامشهر هستم افتخار می کنم.
وی خواستار برنامه ریزی مناسب جهت برپائی شهر کتاب در اسلامشهر شد و خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی های لازم جهت برپائی اجتماع عظیم مردمی و هیات مذهبی اسلامشهر در یکی از مناسبت های مذهبی را انجام خواهد داد.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار