رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهرخبر داد:

اعزام مبلغان دینی به مدارس شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر ( پانا ) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر گفت : به منظورگفتمان دینی و رفع شبهات و پیشگیری ازآسیب‌های فرهنگی درمدارس وبرپایی نماز جماعت، دوازده مبلغ دینی درمدارس سطح شهرستان اسلامشهر حضور می‌یابند.

کد مطلب: ۸۶۵۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام مبلغان دینی به مدارس شهرستان اسلامشهر

حجت الاسلام بلند نظر در این رابطه اظهار داشت: با توجه به وجود ۳۰۰ مرکز آموزشی در شهرستان اسلامشهر، حضور مبلغین دینی با هدف تقویت و حمایت از شبکه‌های تبلیغی در شهر و روستا و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان مدارس صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی دانش‌آموزان شبهات و مسائل را نمی‌توانندبا والدین مطرح سازند، افزود:همین ارتباط تنگاتنگ و دیالوگ دو نفره بین دانش آموز و مبلغ خیلی از آسیب‌ها و ذهنیت‌های منفی را برطرف می‌سازد، ما هر مقدار از مسائل دینی فاصله می‌گیریم و بی توجهی به مسائل فرهنگی و دینی داشته باشیم، آسیب‌ها بسیار جدی‌تر نمود پیدا می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر ضمن تأکید بر اینکه جامعه هدف ما عموم مردم هستند، تاکید کرد: ما باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها در ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و عموم مردم برای آموزش مفاهیم قرآنی و کاربرد آن در زندگی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در اسلامشهر با برگزاری نمایشگاه، مسابقه و سایر برنامه‌های فرهنگی استفاده کنیم.

حجت الاسلام بلند نظر ،در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در راستای ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی و با استفاده ازظرفیت‌های خیرین، هشت خانه قرآنی در سطح روستاهای شهرستان اسلامشهر راه اندازی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن اربعین اباعبدالحسین (ع)و ایام الله 13آبان بیان کرد: امروز دشمنان نظام و اسلام احساس کردند حضور امت اسلامی در راهپیمایی عظیم اربعین می‌تواند توطئه‌‌های آن‌ها را در ایجاد تفرقه بین امت اسلامی، خنثی نماید حضور باشکوه مردم در این مراسم بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام بلند نظر افزود: توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی و مردمی، تقویت و حمایت از شبکه‌های تبلیغی درشهر و روستاها، اعزام مبلغین و کارشناسان دینی به مدارس و مراکز جمعیتی شهرستان، برگزاری جلسات و نشست‌های آموزشی، تبلیغی و هم‌افزایی از جمله مهمترین برنامه‌ها برای اجرایی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر درسال جاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف فعالیت‌های دینی ما عموم مردم هستند، از هر ظرفیت و پتانسیلی در جهت ارائه تسهیلات مختلف فرهنگی و آموزشی باید استفاده کنیم تا بتوانیم از بروز هرچه بیشتر آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم و در این میان نقش رسانه‌های انقلابی و اسلامی بسیار حساس و تاثیرگذار خواهد بود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار