معاون فرماندار قرچک:

آگاه‌سازی و پیشگیری از بحران مهم‌ترین وظایف پدافند غیرعامل است

قرچک (پانا) - معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: آگاه‌سازی و ایجاد آمادگی‌های لازم برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از تهدیدها و بحران‌ها از مهم‌ترین وظایف پدافند غیرعامل است.

کد مطلب: ۸۶۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آگاه‌سازی و پیشگیری از بحران مهم‌ترین وظایف پدافند غیرعامل است

علیرضا جعفری در جلسه شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان قرچک اظهارداشت:درکشور ایران برای صیانت ازمنابع موجود در مقابل تهدیدات دشمنان سال ۸۲ به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سازمان پدافند غیرعامل با رویکرد صلح‌آمیز و اقدام غیرمسلحانه ایجاد شد که با توجه به وجود زمینه تهدیدات بالقوه و خطراتی که امنیت ملی، استقلال و تمامیت ارضی کشور را نشانه گرفته ضرورت عقلی دفاع کاملاً مشهود است.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت ایران در منطقه افزود: حجم تهدیداتی که علیه ایران در عرصه بین‌الملل و منطقه‌ای وجود دارد بسیار زیاد است و این امر باید هدایتگری ما به‌سوی اقدامات پیشگیرانه باشد که پدافند غیرعامل، خود بنیان و اساس این پیشگیری بوده و درعین‌حال کم‌هزینه‌ترین و سریع‌ترین راه مقابله با تهدیدات متصور علیه کشور است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک بیان داشت: عمده‌ترین هدف پدافندغیرعامل، ایمن‌سازی وکاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های موردنیاز مردم است تا به‌تدریج شرایطی ایمن را برای شهروندان فراهم سازد.

جعفری در خصوص اهمیت آموزش و تلاش در این زمینه گفت: آگاه‌سازی و ایجاد آمادگی‌های لازم برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از تهدیدها و بحران‌ها از مهم‌ترین وظایف پدافند غیرعامل است.

شایان ذکر است، جلسه شورای فرعی پدافند غیرعامل شهرستان قرچک به ریاست علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور دیگر اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار