واکنش اهالی سینما و تلویزیون به پخش‌نشدن برنامه 90 و حذف عادل فردوسی پور

تهران (پانا) – دو هفته متوالی پخش‌نشدن برنامه 90 با اجرای عادل فردوسی پور واکنش‌های بسیاری را برانگیخت که بخشی از آن واکنش اهالی سینمای کشور به این موضوع در دفاع از فردوسی‌پور است.

کد مطلب: ۸۶۴۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
واکنش اهالی سینما و تلویزیون به پخش‌نشدن برنامه 90 و حذف عادل فردوسی پور

حذف برنامه «نود» از جدول پخش دو هفته اخیر شبکه سه در حالی اتفاق افتاد که مدیران شبکه آن را درنتیجه رفتار غیرحرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود یعنی عادل فردوسی‌پور عنوان کردند.

مسئول روابط عمومی شبکه سه درباره پخش نشدن برنامه «نود» اینطور اظهارنظر کرده است:

«با عنایت به رفتار غیرحرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس- اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

عادل فردوسی پور نیز در تازه‌ترین واکنش توئیتری خود، با اشاره به پخش نشدن برنامه نود، نوشت: «امشب نود نداریم و هفته دیگه هم به دلیل اربعین پخش نمیشه. تبریک میگم به دوستان و دشمنان … واقعا نمیدونم چی بگم.»

واکنش رشیدپور در برنامه حالا خورشید به پخش نشدن برنامه نود

‍‍ رضا رشیدپور در جدیدترین برنامه «حالا خورشید» به عدم پخش برنامه نود واکنش نشان داد و گفت :«علیرغم اینکه آدم ورزشی ای نیستم، برنامه نود را می‌بینم. از مسئولان شبکه سه می‌خواهم با شفافیت در این باره اطلاع رسانی کنند. امیدوارم در یک چارچوب حرفه‌ای مشکلات حل شود. نود از برنامه‌های بسیار موفق رسانه ملی است و شخصا خواهش می‌کنم مدیران رسانه ملی در این حوزه شفاف با مردم صحبت کنند. هرکمکی از دست ما بربیاید حتما با کمال میل انجام می‌دهیم. من شب گذشته به دلیل ضبط یک آیتم که تا نیمه شب طول کشید متوجه عدم پخش برنامه نشدم.»

هشدار غیر منتظره گبرلو به حذف فردوسی پور

محمود گبرلو منتقد سینما و مجری تلویزیون نیز در اینستاگرام خود چنین نوشت: «بی‌تدبیری و کج‌اندیشی و نگاه از بالا به پایین و دستوری آن هم در حوزه ارتباطات عمومی آفتی است که چندین سال است برخی مدیران رسانه ملی را گرفتار خودش کرده و همیشه افکار عمومی را علیه خودش تحریک کرده. بودن و یا نبودن یک مجری یا تهیه‌کننده حق مدیر رسانه ملی است، اما نه برای کسی که خودش یک وزنی در امنیت و آرامش جامعه میلیونی است . حتما تصمیم گیری باید در سطح تدبیر شورای امنیت باشد. نباید به هیچ وجه مغرورانه و خودخواهانه و خودسر عمل کرد و فکر کنیم مخاطبین اش مهم نیستند و دو روز هیجانی می‌شوند و تمام می‌شود . نه این تازه آغاز یک تنفر و عصبانیت درونی است.»

علی رویین تن: او برای عادل شدن و عادل ماندن کم نکوشیده است

علی رویین تن کارگردان و نویسنده سینما در دفاع از عادل فردوسی پور در اینستاگرام خود نوشت: «آدمهای کوچک بزرگی را حقیر و کوچک می‌کنند و آدمهای بزرگ حقارت را شرمناک. عادل فردوسی پور دیگر بیش از یک شخص است. یک فرهنگ ماندگار است که میهمان سفره هر ایرانی ست. او برای عادل شدن و عادل ماندن کم نکوشیده است که سالهای مدید گواه اوست و اعتماد مردم به او... »

نوید محمدزاده: شما می‌مونی

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر با انتشار یک عکس دوتکه از فردوسی‌پور و فروغی مدیر شبکه سه، بالای عکس عادل فردوسی‌پور اینطور نوشت: «شما بودی، هستی، میمونی» و زیر عکس علی فروغی نوشت: «شما نبودی، اومدی، میری»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار