اردوی یک روزه دانش آموزان پسرانه دکتر حسابی چناران

چناران (پانا) - مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران ازبرگزاری اردوی یک روزه دانش آموزان مستعد و برتر این آموزشگاه به مشهد مقدس ومجموعه تفریحی پدیده شاندیز خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۴۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوی یک روزه دانش آموزان  پسرانه  دکتر حسابی چناران

شهیدی، در خصوص اهداف برگزاری اردوها و همجنین تاثیر آن بر دانش آموزان گفت: برگزاری اردوهای علمی و سیاحتی موجب تقویت بنیه علمی دانش آموزان و آشنائی بیشتر با مناطق تاریخی و همچنین باعث بالا رفتن راندمان آموزشی می شود.

شهیدی تصریح کرد: با همکاری و مشارکت اولیاء و همکاران دبریستان دکتر حسابی ، 40 نفر از دانش آموزان مستعد و برتر کلاسی و همچنین برترینهای مسابقات قرآنی به این اردو دعوت شدند.

مدیر دبیرستان دکتر حسابی هدف از برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانش آموزان دبیرستان دکتر حسابی چناران ذکر کرد.
شهیدی افزود: در کنار برنامه تفریحی، برنامه های متنوع فرهنگی معنوی از جمله مسابقات فرهنگی، برگزاری نماز جماعت، سخنرانی از برنامه های جنبی این اردوها می باشند که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان مواجه بود که امیدواریم با تداوم این برنامه ها بتوانیم گامی عملی در جهت تقویت روحیه دانش آموزان برداریم

وی گفت: یکی از جاهایی که مورد استقبال دانش آموزان واقع شد مجموعه تفریحی پدیده شاندیز بود از جمله پاتیناژ که همان اسکیت روی یخ است ، بزرگترین پاتیناژ کشوراست، مجسمه های فانتزی جالب که برای بچه ها خیلی جذابیت داشت، باغ ژاپنی، خیابان سنگ فرش، قلعه و توپ های جلوی قلعه از جذابیت های مجموعه پدیده شاندیز است که بچه ها خیلی استقبال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار