روابط عمومی ها پیشانی سازمانها وادارات هستند

نیشابور (پانا )- روابط عمومی موفق است که با استفاده از علم و هنر و ابزار های نوین ارتباطی و رسانه ها پل ارتباطی مستحکم و مطمئنی بین مخاطبان خود و آحاد جامعه با مدیران سازمان ایجاد کند .

کد مطلب: ۸۶۴۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی ها  پیشانی سازمانها  وادارات هستند

- مشاور مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابوردر نشست هم اندیشی وتعاملی شورای روابط عمومی ادارات نیشابوراظهارکرد: روابط عمومی نقش بسیار مهم و حساس در انعکاس دستاوردها و عملکرد دستگاه های اجرایی برعهده دارد و روابط عمومی گوش شنوا ؛ چشم بینا :تریبون ، ویترین وپیشانی یک سازمان است.

غلامحسین علیپورافزود: ارتباطات بیرون سازمانی و درون سازمانی وظیفه اصلی یک روابط عمومی حرفه ای است و روابط عمومی موفق است که با استفاده از علم و هنر و ابزار های نوین ارتباطی و رسانه ها پل ارتباطی مستحکم و مطمئنی بین مخاطبان خود و آحاد جامعه با مدیران سازمان ایجاد کند .

وی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در تبیین و اطلاع رسانی اخبار ، خاطر نشان کرد: وقایع سازمانی ؛ انعکاس سریع و مطلوب اخبار و گزارش های سازمانی از کانال روابط عمومی در جامعه امروز که تکنولوژی پیشرفت داشته و ابزار اطلاع رسانی متنوع گردیده بسیار موثر است.

علیپوریادآورشد: تعامل سازنده و ارتباط مداوم مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی با خبرنگاران و رسانه های شهرستان باعث معرفی بیشتر شهرستان نیشابور وآگاهی بیشتر مردم از تلاشهای سازمان ها وادارات خواهدشد.

مشاور مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد:امروزه روابط عمومی ها در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است باید از تمام امکانات اطلاع رسانی برای آگاهی آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، اقشار مختلف مردم استفاده کنند .

گفتنی است در نشست هم اندیشی وتعاملی شورای روابط عمومی ادارات نیشابوربا مشاور مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور حاضرین باتبریک انتصاب وآرزوی موفقیت برای ایشان ،اعضای حاضر به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار