مدیرکل استاندارد استان اردبیل:

697 فرآورده تولیدی در استان اردبیل زیرپوشش استاندارد است

اردبیل (پانا) - تعداد 312 واحد تولیدی با 697 فرآورده تولیدی در زمینه مصالح ساختمانی، صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع شیمیایی، مکانیک فلزشناسی، بسته بندی و سلولزی، انگ فلزات گرانبها ، برق، نساجی و مهندسی پزشکی در این استان زیرپوشش استاندارد هستند.

کد مطلب: ۸۶۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
697 فرآورده تولیدی در استان اردبیل زیرپوشش استاندارد است

هاشم علایی افزود: در نیمه اول سال جاری 491 مورد بازدید فنی و 572 مورد نمونه برداری و آزمون از واحدهای تولیدی استان اردبیل انجام شده است .
وی بیان کرد: همچنین در راستای اجرای طرح طاها که با هدف حفظ سلامت و ایمنی جامعه و ملموس نمودن حضور استاندارد در جامعه انجام شده تعداد 2305 مورد بازرسی و 62 مورد نمونه برداری و آزمون در استان صورت گرفته است .
مدیرکل استاندارد استان با اشاره به اهمیت استانداردسازی جایگاه های سی ان جی و تجهیزات شهرهای بازی افزود: از ابتدای امسال97 تعداد30 جایگاه سی ان جی و 174 تجهیزات شهربازی توسط شرکت های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی قرار گرفته اند .
علایی استقرار و اجرایی شدن میز خدمت و کسب رتبه سوم در بین 52 دستگاه اجرایی استان را با هدف تکریم ارباب رجوع از مهم ترین اقدامات انجام شده این سازمان در سال جاری دانست .
به گفته وی ، اداره کل استاندارد اردبیل در سال 96 در بین 52 دستگاه اجرایی استان در ارزیابی شاخص عمومی و اختصاصی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار