گردهمایی معاونان و کارشناسان حوزه پرورشی استان قزوین؛

فعالیت های مدارس باید براساس نیاز دانش آموزان باشد

قزوین (پانا)- گردهمایی معاونان و کارشناسان حوزه پرورشی نواحی و مناطق استان قزوین در اردوگاه شهید بابایی یانس آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های مدارس باید براساس نیاز دانش آموزان باشد

حجت الاسلام و المسلمین انصاری در جمع معاونان و کارشناسان حوزه پرورشی نواحی و مناطق استان قزوین اظهار داشت ؛جامعه ای که در آن صدای کودکان و نوجوانان شنیده نشود جامعه ای درون گرا خواهد شد و هنر یکی از ابزار هایی است که توسط آن دانش آموزان صدایشان را به گوش جامعه برسانند و یکی از اساسی ترین وظایف معاونان پرورشی این است که برنامه ها و فعالیت شان براساس نیاز دانش آموزان باشد و در این زمینه مدارس قابل مقایسه با یکدیگر نمی باشند.

وی افزود : ایشان به اهمیت هفته کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره نمود و تاکید کرد عوامل اجرایی برگزاری نمایشگاه کتاب از میان مدیران با تجربه در این زمینه بکارگیری شوند.

در ادامه جلسه وی به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین اشاره نمود و بیان کرد : معاونان و مربیان پرورشی در مدارس باید تمام ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین را مد نظر قرار دهند.

انصاری در پایان تاکید نمود ؛ تمام برنامه های که از سازمان های خارج از آموزش و پرورش قصد اجرا در مدرسه را دارند باید با مجوز اداره کل آموزش و پرورش و هماهنگی حراست منطقه مورد نظر انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار