معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی:

مدرسه، محل تمرین زندگی است

بجنورد (پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی پس از نواختن زنگ سلامت در آیین ترویج صبحانه سالم در دبیرستان حضرت مریم (س) بجنورد گفت: مدرسه، محل تمرین زندگی است.

کد مطلب: ۸۶۳۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه، محل تمرین زندگی است

حسن لنگری با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی فائو با عنوان دنیای بدون گرسنه تا سال 2030 بیان داشت: گرسنگی تنها کمبود غذا نیست و استفاده از غذاهایی با کالری بالا و فاقد ریز مغذی ها که باعث بروز چاقی می شوند نیز در عصر حاضر نوعی از گرسنگی و فقر غذایی محسوب می شود.

وی با بیان اصل 5210 به عنوان اصل کنترل چاقی به تشریح آن پرداخت و گفت: 5 در ابتدایی این عدد به عنوان استفاده از5 وعده غذایی سالم آمده است، عدد 2 به مثابه استفاده کمتر از دو ساعت از تلوزیون و فضای مجازی، عدد 1 به منظور یک ساعت ورزش روزانه و عدد صفر نیز مبین عدم مصرف چربی، قند و نمک می باشد.

شایان ذکر است معاون تربیت بدنی و سلامت اموزش و پرورش استان به همراه فرامرز سجادی رئیس اداره سلامت و تندرستی این معاونت و علی قلی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بجنورد در حاشیه این مراسم از نمایشگاه خوراکی ها و لوازم بهداشتی مجاز و غیر مجاز که در محل سالن این آموزشگاه برپا شده بود، دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار