دیدار نمایندگان مجلس دانش آموزی با معاون پرورش اداره کل آموزش وپرورش

محرومیت مانع پیشرفت دانش آموزان نمی شود

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در مراسم بدرقه نمایندگان مجلس دانش آموزی جهت شرکت درافتتاحیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی تهران گفت:حضور شمادر مجلس دانش آموزی نشان از انگیزه بالا،توانمندی و قدرت است و نشان دادید محرومیت هرگز مانع پیشرفت شما نمی شود.

کد مطلب: ۸۶۱۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت مانع پیشرفت دانش آموزان نمی شود

صدیقه مرادی گفت: محرومیتها نه تنها مانع پیشرفت شما نشده بله در بسیاری از مناطق کم برخوردار دانش آموزان ما با توکل بر خدا و تکیه به توانمندی های خود توانسته اند در عرصه های مختلف خوش بدرخشند.

مرادی گفت:شما نماینده بیش از 600 هزار دانش آموز و سخنگوی آموزش و پرورش هستید لذا از این موقعیت پیش آمده به نحو احسن استفاده کنید.

وی افزود: اخلاق مداری و نظم از عوامل موفقیت شما در زندگی هستند لذا آنها را سرلوحه کار خود قرار دهید.

مرادی ضمن اشاره به وجود اعتماد به نفس و خود باوری در اکثریت جوانان گفت: همین که در این عرصه وارد شده اید نشان از خود باوری و اعتماد به نفس شماست لذا این خود باوری را روز به روز تقویت کنید و به دوستان خود نیز منتقل کنید.

وی همچنین مدیریت زمان را از مهمترین آیتم های زندگی دانسته و افزود: شما با حضور در این جلسات مدیریت زمان را آموزش دیده و خود می توانید مدیری لایق شوید و در آینده زندگی ،کار و محیط کار خود را مدیریت کنید.

مرادی افزود: اکنون به سمتی می رویم که شاهد حضور حداکثری جوانان و دانش آموزان در عرصه های مختلف هستیم لذا باید راهکارهای مختلف را برای پیشبرد اهداف خود به آنها ارائه دهیم.

وی افزود: شما باید در آینده مدیری اخلاق مدار و مسئولیت پذیر باشید تا جلو هرج و مرج های احتمالی را بگیرید.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از شرکت نمایندگان مجلس دانش آموزی استان کرمان در نهمین دوره مجلس در تهران برای آنها آروزی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار