برگزاری اولین جلسه مدیران دانش آموزی مناطق 19 گانه شهر تهران

تهران (پانا) - اولین جلسه مدیران دانش آموزی مناطق 19 گانه شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۹۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه مدیران دانش آموزی مناطق 19 گانه شهر تهران

اولین جلسه سال تحصیلی جدید با حضور مدیران سازمان دانش آموزی مناطق 19 شهر تهران شاکری مشاور رئیس سازمان دانش‌آموزی، اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، عباس باستانی، رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، مجتبی حاجی زاده ، رئیس اداره فرهنگی و هنری شهر تهران روز دوشنبه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه شاکری مشاور رئیس سازمان دانش‌آموزی ضمن خداقوت به مدیران مناطق و تاکید بر خستگی ناپذیر بودن آنان در این راه جلسه را آغاز نمود .

در ادامه این جلسه ، اردشیر دهقان معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی گفت: ما باید توجه ویژه ای به دانش آموزان پیشتاز و مربیان خود در برنامه های راهبردی عملیاتی سازمان دانش آموزی در راستای تحقق سند تحول بنیادین داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از مربیانی که ماموریت‌های سازمان دانش آموزی را در مدارس پیگیری می‌کنند، شهر تهران را الگویی برای سایر استان‌ها بر شمارد.

همچنین باستانی رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران در این جلسه به تبیین برنامه های یکساله سازمان دانش آموزی در شهر تهران پرداخت.

در پایان باستانی گفت: دانش آموز باوری و دانش آموزیاوری را به عنوان مهم ترین ماموریت سازمان دانش آموزی ما می باشد و شما مدیران دانش آموزی باید به دانش آموزان خود روحیه نشاط و شادابی و مهارت های زندگی را آموزش دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار