مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

استعدادهای قابل تاملی در حوزه مجلس دانش آموزی وجود دارد

اراک(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: شاهد هستیم که در حوزه مجلس دانش آموزی استعدادهای قابل تاملی وجود دارد و این مهم را می توان از نحوه اداره کردن مجلس که به شکلی توانمند و زیبا صورت می گیرد، فهمید.

کد مطلب: ۸۶۰۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
استعدادهای قابل تاملی در حوزه مجلس دانش آموزی وجود دارد

شهریار فولادوند در نشست با نمایندگان مجلس دانش آموزی استان مرکزی که به منظور تبادل نظر قبل از برگزاری اولین جلسه مجلس در تهران، با حضور مدیر دانش آموزی استان مرکزی برگزار شد، افزود: امیدواریم با حضور توانمند خود در مجلس دانش آموزی نظراتی ارائه دهید که بتوان آنها را عملیاتی کرد.

وی با اشاره به اینکه بعضی وقت ها سطح دیدگاه ها و نظرات ارائه شده در مجلس دانش آموزی در حد مباحث مربوط به مدرسه است ادامه داد: باید این نکته را مورد توجه قرار داد که موارد مطرح شده فراتر از دغدغه های موجود در مدرسه و حداقل در خصوص مشکلات استانی باشد و چه بهتر که نکات بیان شده مسائلی باشد که در مدارس سطح کشور وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: برای موفقیت در حوزه هایی که پیش رو دارید باید ضوابط بالا دستی را مطالعه کنید و نسبت به آن آگاه باشید.

فولادوند اظهار داشت: سعی کنید ضوابط و راهکارهایی ارائه دهید که ارزش های فکری، ذهنی و مدیریتی شما را بارز نماید.

امیر حسین جورابچی و مائده سادات عابدینی نمایندگان منتخب استان مرکزی راه یافته به مجلس دانش آموزی و مشاوران مدیر کل آموزش و پرورش هستند.

اولین جلسه مجلس دانش آموزی در سال جاری روز یکشنبه 22 مهرماه جاری به مدت 2 روز در تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار